Splošni pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne prodaje trgovine Barn.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o elektronskih komunikacijah.

Spletno trgovino barn.si upravlja podjetje Limeta doo, Trdinova ulica 4, 1233 Dob pri Domžalah, matična številka: 8094306000, davčna številka: SI 59440767, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v spletni trgovini barn.si ima vsak, ki se odloči za nakup preko spletne trgovine.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno posredoval naslednje podatke:

  • Poslovna identiteta
  • Kontaktni podatki, ki jih uporabnik potrebuje za hitro in učinkovito komunikacijo
  • Bistvene lastnosti izdelkov ali storitev
  • Razpoložljivost izdelkov
  • Način plačila in dostave
  • Časovna omejitev ponudbe
  • Pojasnilo pritožbenega postopka, vključno z vsemi kontaktnimi podatki za stike s strankami.

PONUDBA IZDELKOV IN CENE

Zaradi narave spletnega poslovanja se ponudba in cene v spletni trgovini barn.si pogosto ne spreminjajo. Cene veljajo v trenutku naročila in nimajo nadaljnje veljavnosti.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini barn.si sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in je potrošniku na voljo na podlagi njegove pisne zahteve.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po predračunu na račun upravnika, Limet d.o.o., Trdinova ulica 4, 1233 Dob pri Domžalah.
  • S kriptovalutami
  • S plačilom ali kreditno kartico

IZDAJA RAČUNA

Po dostavi naročenih izdelkov ponudnik kupcu pošlje tudi račun.

Cena in vsi stroški v zvezi z nakupom so navedeni na računu.

Kupec je dolžan pred oddajo naročila preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

POSTOPEK NAKUPA

Na spletni strani www.barn.si izberete želeni izdelek in ga s klikom na gumb dodate v košarico.

V košarici so vidni vsi izdelki v nakupovalni košarici. Število izdelkov v košarici lahko popravite ali izdelke v celoti odstranite iz košarice. Z nakupom lahko nadaljujete ali kliknete na gumb poleg naročila.

Izpolniti je potrebno podatke o plačniku, ki jih potrebujemo za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob podatkovnem obrazcu je vaše naročilo ponovno jasno razčlenjeno. Na koncu izberete način plačila s klikom nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite s klikom na gumb »Zaključi nakup«.

Če je bilo naročilo uspešno sprejeto, se na spletni strani izpiše besedilo “Vaše naročilo je bilo sprejeto”. Na vaš e-poštni naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je bilo naročilo sprejeto, ter podrobnosti vašega naročila in plačila.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vedno na voljo izčrpni podatki o vsebini naročila. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenega asortimana ter naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v svojem skladišču, je ponudnik vezan izključno na terminski plan svojega dobavitelja in čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek ponudniku. Ponudnik kupca preko elektronske pošte sproti obvešča o ažurnosti dostave izdelkov. Če je dobavni rok zelo dolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in kupcu vrnil morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa dostavil na po izbiri kupca ali prekliče celotno naročilo. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, nastalo zaradi daljših dobavnih rokov ali ne-dobave izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Stvarna napaka nastane, kadar:

Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za normalno uporabo ali promet.

Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za specifično uporabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je prodajalec vedel ali bi moral vedeti.

Izdelek nima lastnosti in lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane.

Prodajalec je dostavil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan zgolj zaradi obvestila.

Ustreznost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim istovrstnim izdelkom in hkrati z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Glede na to, da se v spletni prodaji v večini primerov ponujajo izdelki kot zbirateljski predmeti, ki so po odprtju lahko kontaminirani, pogoje za uveljavljanje pravice iz naslova stvarne napake natančneje urejata Zakon o varstvu potrošnikov in Pravilnik o prehranskih dopolnilih.

Prehranska dopolnila, ki so zapustila prostore ponudnika in jih je kupec prevzel, se ne vračajo ponudniku (43. člen Zakona o varstvu potrošnikov).

DOSTAVA

Blago, naročeno v spletni trgovini barn.si, odpremimo v najkrajšem možnem času (običajno 2–3 delovne dni od naročila).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo obveščali po elektronski pošti. Če vam daljši dobavni rok ne ustreza, imate možnost nakupa izdelkov v naših fizičnih poslovalnicah.

General Logistics Systems d.o.o. poskrbi za dostavo, največkrat naslednji delovni dan od dneva odpreme, najkasneje pa v treh delovnih dneh, na območju Slovenije in izven meja Republike Slovenije, v skladu s pogoji poslovanja General Logistics Systems d.o.o.

VRAČILO IZDELKOV

Ker gre pri izdelkih večinoma za zbirateljske predmete, ki so po odprtju lahko kontaminirani, je na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov njihovo vračilo po odhodu iz naših prostorov nemogoče.

Varstvo osebnih podatkov

Ponudnik Limeta d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov uporabnikov v skladu z ZVOP-1.

Ponudnik navedene osebne podatke uporablja izključno za namene izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo s stranko.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega elektronskega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, le če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.

Pošiljatelj bo jasno viden.

Kot take bodo označene različne akcije, promocije in druge marketinške tehnike.

Prav tako bodo jasno opredeljeni pogoji sodelovanja v njih:

Nazorno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Ponudnik bo željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, izrecno spoštoval.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviranje uporabe spletne trgovine. Ne odgovarjamo za povračilo morebitne škode ali stroškov, ki bi stranki nastali zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne jamčimo za točnost, popolnost ali pravilnost vsebine, objavljene na spletnem mestu, niti ne prevzemamo odgovornosti za morebitno škodo, ki bi jo utrpeli zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati naročila, na katera je vplivala tehnična napaka, in ne prevzemamo nobene odškodninske odgovornosti za morebitno škodo v zvezi z vami. V primeru preklica naročila vas bomo o tem obvestili v najkrajšem možnem času in vas obvestili o nadaljnjih korakih. Nismo odgovorni za kakršno koli škodo, ki lahko nastane na vaši strojni, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletnega mesta. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopnostjo spletne strani in njeno uporabo. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki jih uporablja za prijavo na spletno mesto. Ne odgovarjamo za morebitno škodo, ki bi lahko nastala stranki zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe registracijskih podatkov.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@barn.si. Pritožbeni postopek je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primerih sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem sedežu ponudnika.